Monday, December 31, 2012

Make You Love Me


If you put your cigarette down / You'll figure out / The pain is self inflicted / Now you're addicted / To hating the love that I'm giving you / What will you do, when I'm gone... / Do I have to go away to make you love me / Do I have to go away to make you love me.. / Will you put your cigarette down / So we can talk / 'bout how far we have drifted / Never predicted / Too late to fix everything we've been through / What will you do, when I'm gone... / I hate to see you cry / But you're the reason why it's over / You brought this on yourself / You're screaming what the hell it's over / Don't know what you have 'till it's gone / Away...

US (covered by Audrey, Gamaliel, & Georgina Tapiheru)

****

Beberapa hari yg lalu saya tweeting gini: "DO I HAVE TO GOOO AWAAY TO MAKE YOU LOVE MEEE~". Sekian menit berselang, teman saya nge-RT dan bilang "yes". Well, itu bukan ditujukan buat dia dan the-yes juga ngga ditujukan buat saya setelah saya yakinkan dengan pertanyaan, "modus mas?" dan dia menjawab tidak...

Beberapa hari (atau mungkin minggu, entah, saya lupa) sebelumnya, the-one-who-said-yes pernah bilang sesuatu yg membuat saya menanam ini di otak saya: "jadi ketika you're in love with someone, then the-someone suddenly leaves although with a reasonable cause and it's your fault itself, and you're warned to stay away, somehow it makes you more and more attached to that someone."
Makanya waktu the-one-who-said-yes bilang "yes", saya rasa memang masuk akal. Iya kan? Walaupun waktu adalah obat terbaik untuk segala penyakit termasuk hati (perasaan), masuk akal kan meskipun kalo (mungkin at first) jadi overly attached lalu akhirnya entah bagaimana..
Saya setuju soalnya saya juga pernah gitu.......................

Tapi bukan berarti bisa disimpulkan bahwa kalo pengen being loved terus go away.. Entar malah dilupain. Just in some cases yaa..


No comments:

Post a Comment